»bomo porotniki verjetno videli oglasne panoje, družbenomedijske objave in druge oglase za film, kar bi 'močno škodilo možnosti za pošteno sojenje'.«
»medijska prestolnica Amerike ne bo mogla zagotoviti poštenega sojenja.«
»V svojem bistvu je napovednik oglas, ki poskuša gledalcem s pomočjo predogleda prodati film.«
»Škoditi Sloveniji, škoditi BiH-u, škoditi obema ali streljati vsepovprek zato, ker mogoče pa le kdo pade?«
»Upam na pošteno sojenje in da se bodo na koncu obtožbe izkazale za neutemeljene.«
»S filmi se ukvarjam že od Navzikaje iz Doline vetra, pa je ta poster prva stvar, za katero me je zares pohvalil. 'Suzuki-san', mi je rekel, 'to je res izjemno.' Rekel je, da je to najboljše, kar sem kdaj naredil. To je bil velik namig. Torej, nobenih napovednikov. Absolutno nobenih TV-oglasov. Nobenih oglasov v časopisih!«
»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
»Obseg oglasov ne bo večji.«
»To bo zagotovo velika stvar v javni zavesti.«
»Sojenje naj ne bi bilo pošteno zaradi ogromne medijske pozornosti in več napak, storjenih na strani sodišča in tožilstva, kot tudi zaradi 'rasno utemeljenega pritiska' na člane porote.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju